Campanii încheiate

Regăsiți mai jos detalii privind campaniile de strângere de fonduri pentru diverse cauze susținute de Societatea Română de Anestezie-Terapie Intensivă.

Campania "România Are Nevoie de Terapie Intensivă"

Secţiile de Terapie Intensivă ale spitalelor sunt în linia întâi a războiului cu Corona Virus.
Aici contează doar efectivele de medici şi armele pe care aceştia le au la dispoziţie.
Avem nevoie de întăriri. Acum!
Ajută şi tu pentru ca medicii să ne poată ajuta!
Donează!

Spune alături de noi:”România are nevoie de terapie intensivă”

Despre campanie

  • Campania “România Are Nevoie de Terapie Intensivă” este un semnal de alarmă şi un strigăt de ajutor pentru ca societatea românească să ia acum, cât încă mai este timp, măsuri care să întărească secţiile de terapie intensivă şi să încurajeze personalul medical din prima linie a frontului împotriva Corona virusului.
  • Campania este lansată şi coordonată de către Societatea Română de Anestezie şi Terapie Intensivă (SRATI), care are o imagine de ansamblu asupra nevoilor secţiilor de terapie intensivă din România.
  • Statistica realizată recent de SRATI arată că în prezent în România avem funcţionale 2653 paturi de Terapie Intensivă (TI). Dintre acestea numai 1361 dispun de ventilatoare mecanice (şi implicit alte echipamente, ca monitoare, injectomate/infuzomate, inclusiv paturi speciale de TI).
  • Dotarea secţiilor ATI cu aparatură medicală reprezintă în mod evident o prioritate absolută în contextul crizei COVID-19, în vederea pregătirii pentru afluxul de cazuri critice şi evitării sau diminuării dimensiunii dramei prin care trec secţiile ATI din alte ţări.
  • Prin campania lansată, SRATI cheamă atât cetăţenii, cât şi firmele şi companiile să sprijine efortul de utilare a secţiilor de terapie intensivă şi de achiziţionare a echipametelor de protecţie necesare medicilor care lucrează în aceste secţii. Experienţa din alte ţări confruntate cu criza de coronavirus ne arată că protecţia medicilor şi măsurile pentru sprijinirea lor sunt esenţiale pentru ca sistemul să nu ajungă în blocaj.
  • SRATI este în poziţia de a evalua situaţia de ansamblu şi de a direcţiona echipamentele către spitalele care au cea mai mare nevoie de ele şi de a promova măsuri care să ducă la protejarea şi încurajarea medicilor din linia întâi.
  • În cadrul campaniei vor fi incluse periodic informaţii despre acţiunile realizate de către SRATI.
    În faţa unui iminent val de cazuri de corona virus, SRATI crede cu tărie că putem trece cu bine peste această încercare doar ÎMPREUNĂ. Sprijiniţi şi voi efortul medicilor şi ajutaţi-i să fie pregătiţi!

Parteneri

“România Are Nevoie de Terapie Intensivă” este o campanie naţională de mare impact fiind susţinută de puternice instituţii media precum Europa FM, Televiziunea Română, Mediafax, Smart FM, Ziarul Financiar.
Mona Nicolici este ambasador al campaniei, iar numeroase personalităţi şi vedete – actori, muzicieni, jurnalişti, oameni de televiziune, psihologi – au contribuit prin mesaje de solidaritate la acest demers de sprijinire a medicilor şi a secţiilor de terapie intensivă din România: Oana Pellea, Adrian Hădean, Andreea Raicu, Irina Păcurariu, Gheorghe Zamfir, Dan Turturică, Toni Grecu şi mulţi alţii.

Campania “România Are Nevoie de Terapie Intensivă” a fost coordonată din partea SRATI de către Prof. Dr. Dorel Săndesc şi de către Dr. Alexadru Rogobete.

Campanii de donații încheiate